Szukaj oprogramowania

słowo kluczowe

kategoria

sektor przeznaczenia

cena

Cena: wszystkie wszystkie
Cena: niska niska
Cena: średnio-niska średnio-niska
Cena: średnio-wysoka średnio-wysoka
Cena: wysoka wysoka

pochodzenie oprogramowania

pochodzenie oprogramowania: zagraniczne - z polską wersją językową zagraniczne - z polską wersją językową
pochodzenie oprogramowania: zagraniczne - zaadaptowane do polskich warunków zagraniczne - zaadaptowane do polskich warunków

wyszukiwanie zaawansowane »

system operacyjny, optymalna liczba stanowisk
 
Program
Centrum Informatyki ZETO SA Białystok

ProcEnt - Systemy Pracy Grupowej

Platformę działania systemów stanowi MS Exchange2000 Server. Działa on, jako system wymiany poczty, dokumentów, informacji. Wzbogaca elektroniczną pracę grupową o obsługę wymiany danych w czasie rzeczywistym, wideokonferencji, komunikatów bezpośrednich i rozmów sieciowych. Oprócz tego umożliwia przechowywanie praktycznie dowolnego typu dokumentów oraz ich współużytkowanie. Klientem serwera Exchange jest Microsoft Outlook. Umożliwia on użytkownikom wysyłanie i odbieranie wiadomości zawierających różne typy danych, wymianę informacji kontaktowych i harmonogramowych, uczestniczenie w publicznych folderach dyskusji a także dostęp do sieciowych i lokalnych systemów plików oraz aplikacji. Na przedstawionej platformie realizowane są systemy aplikacyjne. Posiadają one budowę modułową umożliwiającą dostosowanie systemu do wymagań użytkowników oraz przeprowadzenie stopniowego wdrażania mechanizmów pracy grupowej w firmie. Wyróżniono następujące systemy aplikacyjne: Systemy Podstawowe- w każdym informatycznym systemie wspomagania zarządzania muszą istnieć pewne funkcjonalności stałe, niezależne od jego przeznaczenia. Wsparcie nowoczesnych metod zarządzania wymaga szczególnej uwagi w stosunku do klientów (Baza Klientów). Zarządzanie oparte jest o strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa. Dane przetwarzane w systemie muszą być: poufne, wiarygodne i bezpieczne. Systemy Obsługi Wejść i Wyjść Informacji - Przedsiębiorstwo komunikuje się z otoczeniem – klientami, dostawcami, urzędami. Aby móc konkurować musi ono odczytywać sygnały oraz komunikować się maksymalnie różnorodnymi kanałami. Systemy Aplikacyjne Dedykowane – Umożliwiają on szybkie tworzenie aplikacji opartych o „poruszający się formularz”. W ramach tego systemu proponujemy aplikacje: Sekretarz ,Delegacje System Obsługi Procesów - System Obsługi Procesów jest implementacją informatyczną idei zarządzania procesowego. Umożliwia on tworzenie elektronicznych postaci obsługi procesów informacyjnych towarzyszących procesom gospodarczym w firmie. W ramach niniejszego systemu stworzono wzorcowe procesy występujące we wszystkich przedsiębiorstwach: System Obsługi Kontraktów (SOK) System Obsługi Zamówień i Umów (SOZiU) System Obsługi Serwisu (SOS) System Zarządzania Dokumentacją (SZD) System Zarządzania Zadaniami (SZZ) System Zarządzania Zadaniami i Projektami (SZZiP) System Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM) MX-Contact Tak zaprojektowany system pracy grupowej umożliwia stopniowy proces wdrażania poszczególnych elementów. Z dotychczasowych doświadczeń wynika potrzeba realizacji tego typu systemów od najprostszych modułów obejmując kolejno bardziej zaawansowane funkcjonalności. Związane jest to z adaptacją firmy do zmian związanych z elektroniczną formą kontaktów, elektronicznym dokumentem.

Platformę działania systemów stanowi MS Exchange2000 Server. Działa on, jako system wymiany poczty, dokumentów, informacji. Wzbogaca elektroniczną pracę grupową o obsługę wymiany danych w czasie rzeczywistym, wideokonferencji, komunikatów bezpośrednich i rozmów sieciowych. Oprócz tego umożliwia przechowywanie praktycznie dowolnego typu dokumentów oraz ich współużytkowanie. Klientem serwera Exchange jest Microsoft Outlook. Umożliwia on użytkownikom wysyłanie i odbieranie wiadomości zawierających różne typy danych, wymianę informacji kontaktowych i harmonogramowych, uczestniczenie w publicznych folderach dyskusji a także dostęp do sieciowych i lokalnych systemów plików oraz aplikacji. Na przedstawionej platformie realizowane są systemy aplikacyjne. Posiadają one budowę modułową umożliwiającą dostosowanie systemu do wymagań użytkowników oraz przeprowadzenie stopniowego wdrażania mechanizmów pracy grupowej w firmie. Wyróżniono następujące systemy aplikacyjne: Systemy Podstawowe- w każdym informatycznym systemie wspomagania zarządzania muszą istnieć pewne funkcjonalności stałe, niezależne od jego przeznaczenia. Wsparcie nowoczesnych metod zarządzania wymaga szczególnej uwagi w stosunku do klientów (Baza Klientów). Zarządzanie oparte jest o strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa. Dane przetwarzane w systemie muszą być: poufne, wiarygodne i bezpieczne. Systemy Obsługi Wejść i Wyjść Informacji - Przedsiębiorstwo komunikuje się z otoczeniem – klientami, dostawcami, urzędami. Aby móc konkurować musi ono odczytywać sygnały oraz komunikować się maksymalnie różnorodnymi kanałami. Systemy Aplikacyjne Dedykowane – Umożliwiają on szybkie tworzenie aplikacji opartych o „poruszający się formularz”. W ramach tego systemu proponujemy aplikacje: Sekretarz ,Delegacje System Obsługi Procesów - System Obsługi Procesów jest implementacją informatyczną idei zarządzania procesowego. Umożliwia on tworzenie elektronicznych postaci obsługi procesów informacyjnych towarzyszących procesom gospodarczym w firmie. W ramach niniejszego systemu stworzono wzorcowe procesy występujące we wszystkich przedsiębiorstwach: System Obsługi Kontraktów (SOK) System Obsługi Zamówień i Umów (SOZiU) System Obsługi Serwisu (SOS) System Zarządzania Dokumentacją (SZD) System Zarządzania Zadaniami (SZZ) System Zarządzania Zadaniami i Projektami (SZZiP) System Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM) MX-Contact Tak zaprojektowany system pracy grupowej umożliwia stopniowy proces wdrażania poszczególnych elementów. Z dotychczasowych doświadczeń wynika potrzeba realizacji tego typu systemów od najprostszych modułów obejmując kolejno bardziej zaawansowane funkcjonalności. Związane jest to z adaptacją firmy do zmian związanych z elektroniczną formą kontaktów, elektronicznym dokumentem.

system:x
zastosowanie:przepływ informacji praca grupowa
cena:brak danych
pobierz demo brak demozapytaj o ofertę zapytajzamów program zamów
 

Dane o produkcie:

Pochodzenie: zagraniczne
Wersja językowa: polska
Zaadaptowane do polskich warunków: TAK
Możliwość dostosowania do potrzeb klienta: TAK
Możliwość ciągłej adaptacji systemu do zmian w firmie i otoczeniu: TAK
Oprogramowanie jest skierowane do sektorów: Inne 
Procentowy koszt wdrożenia w stosunku do kosztu oprogramowania: x%
Średni okres wdrożenia: xmiesięcy
Możliwość dalszej współpracy i opieki po zamknięciu wdrożenia: TAK
Serwis i opieka systemu zawiera: bezpłatny support
help desk
aktualizacje (upgrade) po x miesiącach

Dane techniczne:

Optymalna liczba stanowisk dla systemu: 3 min
0 max
System operacyjny: x
Baza danych: x
Platforma sprzętowa: x
Współpraca z systemami sieciowymi: x
Koszt jednodniowego szkolenia/konsultacji: x PLN
 
Dodaj opinię o programie:
Email: Twoja opinia:
Imię:
Nazwisko:
Stanowisko:
Firma:
Centrum Informatyki ZETO SA Białystok
Profil firmyOfertaWiedzaEksperci

Od 2003 posiadamy certyfikat jakości ISO 9001:2000

Działamy jako:
Producent oprogramowania
system zarządzania sprzedażą
pakiet oprogramowania dla branży...

+opis działalności

Kontakt Kontakt