Szukaj oprogramowania

słowo kluczowe

kategoria

sektor przeznaczenia

cena

Cena: wszystkie wszystkie
Cena: niska niska
Cena: średnio-niska średnio-niska
Cena: średnio-wysoka średnio-wysoka
Cena: wysoka wysoka

pochodzenie oprogramowania

pochodzenie oprogramowania: zagraniczne - z polską wersją językową zagraniczne - z polską wersją językową
pochodzenie oprogramowania: zagraniczne - zaadaptowane do polskich warunków zagraniczne - zaadaptowane do polskich warunków

wyszukiwanie zaawansowane »

system operacyjny, optymalna liczba stanowisk
 
Program
ITD Polska Sp. z o.o.

Genesys (CTI)

Systemy CTI integrują się dobrze z istniejącymi systemami macierzystymi / systemami baz danych i mogą działać 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu. Technologię CTI można zdefiniować jako małżeństwo komputera z telefonem. W środowiskach, w których natężenie rozmów jest duże, CTI otrzymuje informacje od dzwoniącego i przełącza rozmowę do odpowiedniego agenta. W czasie odbierania telefonu na ekranie agenta są wyświetlane konieczne dane o osobie dzwoniącej. W ten sposób czas trwania rozmowy jest skrócony, ponieważ klient nie musi wyjaśniać swojego problemu, gdy agent odbierze telefon. W związku z tym, że czas trwania rozmowy zostaje skrócony, koszty są mniejsze, co daje bezpośrednie korzyści firmie. W ten sposób z technologii CTI zadowolony jest zarówno klient, jak i firma

Umożliwia bardzo szybką implementacje i rozmieszczanie (w przeciwieństwie do niezależnych wymagających integracji) Zmniejsza złożoność konfiguracji Umożliwia firmie centralne zarządzanie rozwiązaniami Poprawia niezawodność i dostępność Obsługuje środowisko pracowników o wielu umiejętnościach Obsługuje multimedialne środowisko Umożliwia analizowanie hipotetycznych założeń umożliwiające reagowanie na bieżąco jak i strategiczne planowanie

zastosowanie:sprzedaż i marketing obsługa klienta
tematyki:Oprogramowanie dla firm   telekomunikacja   
słowa:BOK  Call Center  Contact Center  CTI  IVR  obsługa klienta
cena:brak danych
pobierz demo brak demozapytaj o ofertę zapytajzamów program zamów
 

Dane o produkcie:

Pochodzenie: zagraniczne
Wersja językowa: zagraniczna
Możliwość dostosowania do potrzeb klienta: TAK
Oprogramowanie jest skierowane do sektorów: Produkcja  |  Handel |  Usługi |  Administracja  |  Finanse  |  Medycyna  |  Inne 
Serwis i opieka systemu zawiera: bezpłatny support
help desk

Dane techniczne:

 
Dodaj opinię o programie:
Email: Twoja opinia:
Imię:
Nazwisko:
Stanowisko:
Firma:
ITD Polska Sp. z o.o.
Profil firmyOfertaWiedzaEksperci

ITD -Informacja Technologia Doradztwo, dostarcza usługi w dziedzinie systemów płatniczych, systemów głosowych, rozwiązań dla contact center oraz rozwiązań dla handlu elektronicznego (e-business). Zważywszy...

+opis działalności

Kontakt Kontakt