Szukaj oprogramowania

słowo kluczowe

kategoria

sektor przeznaczenia

cena

Cena: wszystkie wszystkie
Cena: niska niska
Cena: średnio-niska średnio-niska
Cena: średnio-wysoka średnio-wysoka
Cena: wysoka wysoka

pochodzenie oprogramowania

pochodzenie oprogramowania: zagraniczne - z polską wersją językową zagraniczne - z polską wersją językową
pochodzenie oprogramowania: zagraniczne - zaadaptowane do polskich warunków zagraniczne - zaadaptowane do polskich warunków

wyszukiwanie zaawansowane »

system operacyjny, optymalna liczba stanowisk
 
Program
BLUEFORM Marcin Kozłowski

Premio Lt

PREMIO Program do kompleksowej obsługi programów lojalnościowych.

Aby zdobyć nowych klientów oraz wyprzedzić konkurencję, niezbędna jest znajomość najnowszych metod sprzedaży. Tylko te firmy, które potrafią umiejętnie dotrzeć do klienta i sprzedać mu swoje towary i usługi, odniosą sukces. Programy lojalnościowe to narzędzia służące do nawiązywania i utrzymywania pozytywnych więzi z klientami. Z założenia są przedsięwzięciami długofalowymi, interaktywnymi i zakładają wielokrotny kontakt z wybranymi, najbardziej wartościowymi klientami - klientami stałymi. Premio jest to program do kompleksowej obsługi wielu programów lojalnościowych, tj. przyznawania punktów za zakupy, katalogowania nagród, gromadzenia informacji o klientach, przeprowadzonych transakcjach i uzbieranych punktach, a także o wydanych nagrodach.

Program, w sposób bezpieczny (za pomocą Internetu), udostępnia każdemu użytkownikowi aktualny stan konta punktowego. Wbudowane mechanizmy programu mogą służyć do badania i analizy rynku oraz klienta. Program przeznaczony jest dla sklepów niezależnych, mniejszych sieci sklepów oraz firm usługowych, które wprowadzają program lojalnościowy dla swoich klientów.

Premio jest programem kierowanym do firm usługowych i handlowych działających na końcu łańcucha sprzedażowego, czyli mających kontakt z odbiorcą ostatecznym - konsumentem.

Program PremioLt został stworzony z myślą o obsłudze programów lojalnościowych. Program ten swą funkcjonalnością obejmuje: • gromadzenie informacji o klientach i wydanych dla nich kartach lojalnościowych, • gromadzenie informacji o transakcjach dokonywanych przez klientów oraz punktach gromadzonych w programie lojalnościowym, • gromadzenie informacji o nagrodach programu lojalnościowego – poziomach punktowych potrzebnych do zdobycia nagród, • informacje o ilości wydanych już nagród oraz stanach magazynowych pozostałych ilości nagród, • możliwość katalogowania nagród w sezonowe katalogi, umożliwia przygotowanie kolejnych katalogów nagród na przyszłość, • program udostępnia szeroki wachlarz raportów, umożliwiających analizowanie sprzedaży oraz korzyści przynoszonych przez stosowanie programu lojalnościowego oraz aplikacji PremioLt do jego obsługi, • aplikacja w swej funkcjonalności posiada mechanizmy kontrolne umożliwiające dopilnowanie spójności danych, • wielopoziomowy dostęp do danych (zapewniony zróżnicowanymi poziomami dostępu) umożliwia kontrolę nad wprowadzaniem i poprawnością danych oraz chroni przed niepowołanym dostępem do danych, • program automatycznie wylicza ilość punktów na podstawie kwot wydanych przez klientów, ma także możliwość dokumentowania operacji przeprowadzonych przez klientów w programie lojalnościowym, • wbudowane mechanizmy archiwizacji i dearchiwizacji oraz mechanizm naprawy i kompaktowania bazy danych zapobiegają utracie danych zgromadzonych w programie lojalnościowym, • program PremioLt zapewnia klientom programu lojalnościowego dostęp do informacji o zgromadzonych punktach na kartach programu lojalnościowego poprzez stronę WWW programu PremioLt udostępnioną przez właściciela programu lojalnościowego w swoim serwisie. Dostęp do danych realizowany jest w sposób bezpieczny. Zabezpieczenie dostępu stanowi kod pin, a dane udostępnione via Internet są danymi tylko do odczytu (program nie udostępnia danych osobowych), • program PremioLt posiada mechanizmy premiowania lojalnych klientów również poprzez bonusy za ilość zebranych punktów oraz za aktywnie wykorzystywany czas, który upłynął od momentu przystąpienia do programu lojalnościowego, • program współpracuje z czytnikami kodów kreskowych. Produkt ten, może działać zarówno sieciowo (sieć WAN, kilka lokalizacji, również architektura klient-serwer) jak i na osobnym stanowisku lub w sieci LAN w jednej lokalizacji. Program może pracować w sieci WAN na zasadzie on-line, ale także z aktualizacją, np. dzienną (może być częstsza) – w takim przypadku, nagrody wydaje się na zasadzie zamówienia, tak żeby uniknąć wydania wielu nagród za te same punkty.

zastosowanie:sprzedaż i marketing narzędzia marketingowe
tematyki:Sprzedaż a marketing   Oprogramowanie dla firm   
słowa:Premio Lt  platforma obsługi programów lojalnościowych  programy lojalnościowe  punkty za zakupy  program do obsługi programu lojalnościowego
cena:brak danych
cena obejmuje:Program Premio należy postrzegać nie jako produkt w sensie rzeczowym, lecz jako produkt w rozumieniu programu komputerowego (licencji) powiązanego z usługą wdrożenia (dostosowania do potrzeb użytkownika), przeszkoleniem użytkowników oraz ewentualną dostawą sprzętu oraz materiałów użytkowych (kompleksowa obsługa klienta).
pobierz demo brak demozapytaj o ofertę zapytajzamów program zamów
 

Dane o produkcie:

Pochodzenie: zagraniczne
Wersja językowa: polska
Możliwość dostosowania do potrzeb klienta: TAK
Możliwość ciągłej adaptacji systemu do zmian w firmie i otoczeniu: TAK
Oprogramowanie jest skierowane do sektorów: Produkcja  |  Handel |  Usługi |  Medycyna  |  Inne 
Średni okres wdrożenia: 2miesięcy
Możliwość dalszej współpracy i opieki po zamknięciu wdrożenia: TAK
Serwis i opieka systemu zawiera: bezpłatny support
help desk
aktualizacje (upgrade)

Dane techniczne:

Baza danych: Microsoft SQL Server Express Edition, Microsoft SQL Serwer
Platforma sprzętowa: x86, x64
 
Dodaj opinię o programie:
Email: Twoja opinia:
Imię:
Nazwisko:
Stanowisko:
Firma:
BLUEFORM Marcin Kozłowski
Profil firmyOfertaWiedzaEksperci

Firma Blueform to specjaliści ds. zarządzania, programiści, trenerzy, projektanci i stratedzy, którzy będą poznawać potrzeby swojego Klienta od podszewki, by stworzyć produkt idealnie dopasowany do jego...

+opis działalności

Kontakt Kontakt