Szukaj oprogramowania

słowo kluczowe

kategoria

sektor przeznaczenia

cena

Cena: wszystkie wszystkie
Cena: niska niska
Cena: średnio-niska średnio-niska
Cena: średnio-wysoka średnio-wysoka
Cena: wysoka wysoka

pochodzenie oprogramowania

pochodzenie oprogramowania: zagraniczne - z polską wersją językową zagraniczne - z polską wersją językową
pochodzenie oprogramowania: zagraniczne - zaadaptowane do polskich warunków zagraniczne - zaadaptowane do polskich warunków

wyszukiwanie zaawansowane »

system operacyjny, optymalna liczba stanowisk
 
Program
Altar Sp. z o.o.

Altar PDS

 Dla działu call center specjalizującego się w wykonywaniu kampanii wychodzących (outboundowych) warunkiem optymalnego wykorzystania czasu pracy agenta jest zminimalizowanie czasu bezproduktywnego, poświęconego na takie czynności jak: wybierane połączenia, oczekiwanie na odebranie telefonu, połączenia z automatyczna sekretarką lub faksem czy zajęte linie.

Altar PDS (Predictive Dialing System)  jest to system oferujący możliwość stworzenia call center lub rozbudowy istniejącego rozwiązania call center o funkcjonalność optymalnego wsparcia kampanii wychodzących.

Platforma Altar PDS jest specjalistyczną wersją systemu Altar Contact Center, dedykowaną do obsługi kampanii wychodzących. Pracuje w trybach: Predictive, Progressive i Preview Dialing.

Predictive Dialing to pojęcie określające technikę wykonywania automatycznych połączeń w trybie tzw. naddzwaniania, tj. gdzie liczba generowanych połączeń jest większa aniżeli liczba aktualnie pracujących konsultantów. Celem takiego działania jest minimalizacja czasu spędzonego przez agenta na oczekiwaniu na połączenie, a w wyniku tego podniesienie wydajności akcji outboundowych.

Dzięki Progressive Dialing, akcje wychodzące są realizowane za pośrednictwem kanałów, których ilość jest równa liczbie zalogowanych konsultantów.

Natomiast użycie trybu Preview pozwala przekazać konsultantowi wszelkie niezbędne informacje dotyczące klienta i treści rozmowy.

Dodatkowo, system Altar PDS posiada funkcję Least Cost Routing (LCR), dzięki której istnieje możliwość automatycznego wyboru przez system najtańszego połączenia na podstawie bieżących stawek operatorskich.

System Altar PDS wyposażony jest również o funkcjonalność odbioru i nadawania faksów z każdego stanowiska agenckiego oraz obsługę e-maili. Najnowszym kanałem komunikacji obsługiwanym przez system jest czat internetowy. 

Mechanizmy dostępne w ramach systemu Altar PDS, pozwalają również na realizację: zestawień konferencyjnych, skryptowania rozmów (informacyjne i dialogowe/kroczące), call routing, rejestrowania połączeń, odtwarzania zapowiedzi głosowych i taryfikacji.

  • Zarządzanie telefonicznymi kampaniami marketingowymi
  • Wsparcie procesów biznesowych Call Center w ruchu wychodzącym
  • Możliwość realizacji wielu kampanii wydzwanianych jednocześnie
  • Możliwość realizacji kampanii mieszanych (blended outbound/inbound)
  • Możliwość elastycznego współdzielenia konsultantów między kampaniami
  • Monitorowanie dostępności agentów
  • Praca w trybie Preview, Progressive i Predictive
  • Obsługa różnych kanałów komunikacyjnych: telefon, sms, faks, e-mail, czat internetowy
  • Możliwość realizacji akcji automatycznych -  po nawiązaniu połączenia system odtwarza zdefiniowany komunikat IVR bez konieczności łączenia rozmówcy z agentem
  • Wspomaganie pracy agenta aplikacją skryptera
  • Możliwość samodzielnej budowy skryptów rozmów
  • Gromadzenie danych podczas rozmowy z klientem
  •  Rejestracja rozmów (z zaawansowanym wyszukiwaniem po wielu kryteriach np. statusie zakończenia rozmowy)
  • Dostęp do historii kontaktów z rozmówcą
  • Szeroki zakres danych raportowych z możliwością eksportu do plików cvs/xls, PDF

 

zastosowanie:sprzedaż i marketing obsługa klienta
tematyki:Rozwój sprzedaży   telemarketing   
słowa:contact center  PDS  predictive  sprzedaż aktywna  call center
cena:brak danych
pobierz demo brak demozapytaj o ofertę zapytajzamów program zamów

galeria:

Graficzny interfejs skryptera: definiowanie skryptu konsultantaDowolne call center rozbudowane o Altar PDS do pełnej funkcjonalności predictive
 

Dane o produkcie:

Pochodzenie: zagraniczne
Wersja językowa: polska
Możliwość dostosowania do potrzeb klienta: TAK
Możliwość ciągłej adaptacji systemu do zmian w firmie i otoczeniu: TAK
Oprogramowanie jest skierowane do sektorów: Produkcja  |  Handel |  Usługi |  Administracja  |  Finanse  |  Medycyna  |  Nauka/Edukacja  | 
Średni okres wdrożenia: 2miesięcy
Możliwość dalszej współpracy i opieki po zamknięciu wdrożenia: TAK

Dane techniczne:

Optymalna liczba stanowisk dla systemu: 10 min
0 max
Baza danych: Oracle, Informix, DB2
 
Dodaj opinię o programie:
Email: Twoja opinia:
Imię:
Nazwisko:
Stanowisko:
Firma:
Altar Sp. z o.o.
Profil firmyOfertaWiedzaEksperci

Firma Altar Sp. z o.o. istnieje od 1990 roku.
Oferujemy doradztwo w zakresie definiowania i implementacji procesów biznesowych oraz tworzymy rozwiązania informatyczne „na miarę”. Posiadamy...

+opis działalności

Kontakt Kontakt